Telefon Santralleri

ANA SAYFA BLOG Telefon Santralleri...



Telefon Santralleri

Tarih :03/02/2021 Okunma :379

Telefon Santralleri

Özellikle şirketler ve büyük işletmeler tarafından, ayrıca ufak çaplı firmalarında tercih ettikleri Bursa Telefon Santralleri kullanımı gerçekleşmektedir. İş yoğunluğunun fazla olduğu ve genellikle telefon akışının sık yaşandığı alanlarda kullanılmaktadır. Eskiden operatörler tarafından elle yapılan telefonlar arası kişileri birbirine bağlama sistemi teknolojik gelişmelere dayanarak tek bir merkeze bağlı birçok telefonun kullanımını sağlamaktadır. Şirket içi iletişimi sağlayan santraller bilgi akışının hızlanmasını kolaylaştırmaktadır. Şirket içi bölümler arası dahili kodların bulunması kişilerin birbiri ile iletişim kurmasını sağlarken aynı zamanda ücretsiz olmaktadır. Aynı zamanda kişiler şirket dışı görüşmeleri de rahatlıkla yapabilmektedir. Ofis içerisinde herkes tarafından kullanılabilen telefon santralleri iletişimin bulunduğu tüm iş alanlarında kullanılmaktadır.

Telefon Santralleri Nasıl Çalışır

İş yaşamında şirket içi haberleşmeyi sağlayan Bursa Telefon Santralleri tüm firmalar tarafından tercih edilmektedir. Telefon santrali aşağıdaki 5 parçadan oluşmaktadır;

  • Güç devresi
  • Ana Kart
  • Abone Kartı
  • Besleme Üniteleri
  • Dış Hat Kartı

Üzerinde çok sayıda işlemci bulunan ana kart, birçok kullanıcının aynı anda arama yapmasını sağlamaktadır. Santralin beynindeki bulunan yazılım sayesinde hangi abonenin arama yapacağını algılamaktadır. İşlemcinin algıladığı numaralar sinyal işleminden geçtikten sonra  işlemciye geri iletilir. Arayanın girdiği dahili numarayı işlemciye sinyal şeklinde ileterek telefonun çalmasını sağlamaktadır. Kablolar sayesinde kullanıcı hattı ile ana karta sinyallerin gönderilmesi ile karışlıklı bir görüşme gerçekleştirmektedir. Genel anlamda kullanıcıların kişi sayısı göre belirlenmektedir.

Telefon Santralleri Hat Sayıları

İş hayatının olmazsa olmazlarından Bursa Telefon Santralleri şirket içi haberleşmeyi kolaylaştırmak için kullanılmaktadır. İşletmenin büyüklüğüne göre değişen farklı model ve santral seçenekleri kullanıcı kişilerin ihtiyacına göre seçilmektedir. İşletme içerisinde dahili kodlar sayesinde ücretsiz iletişimi ve  aynı zamanda dış hatların aranması sağlanmaktadır. Kullanıcı kişilerin ihtiyacına göre yapılan santral seçimi iş yoğunluğu dikkate alınarak yapılmalıdır. Genel olarak küçük işletmeler veya ofisler tarafından 4 lü, 6 lı veya 8 li santrallar kullanılmaktadır. Telefon trafiği ve iş yoğunluğunun fazla olduğu alanlarda ise 10 lu ve 32 li satral seçenekleri bulunmaktadır. Çoklu katılım ile telefon üzerinden konferans görüşmelerinin kolaylıkla yapılmasını sağlamaktadır.


Ürünlerimiz Ve Hizmetlerimiz Hakkında Detaylı Bilgi Almak İçin Bize Ulaşın!

Copyright © 2022 Eys Elektroik Yazılımı & Kodlama seo hizmeti Namlı Medya Tarafından Sağlanmaktadır.